NY BIL IMORGON! :)

Ja och som vanligt gör vi våran vanliga rutin att vi byter bil varje år^^
De senaste fem åren har vi bytt bil ca 1 gång om året. Fast denna gång bytte vi ner oss lite tycker jag.. fast det blir ju så när familjen blir större och man behöver en större bil:)
 
Kolla in våran nya, större men fulare bil^^

Nu är det ju på följandevis att jag SKA godkänna bilarna som vi köper eftersom att jag som sagt är kräsen fast denna är mer lutad åt ett IG än ett G, men sen så fanns det lite andra praktiska saker som fick mig att godkänna den. Dels för att det stod mellan denna och en volvo, behöver jag säga mer? ni som känner mig vet vad jag tycker:) sen är den även stor och rymlig, den hade sköna säten, helt okej klädsel och dessutom hade den 7 säten. Alltså är den perfekt för vår familj men inte perkeft inom min ideal, men jag gav med mig och sa att jag skulle åka/köra den om pappa lovade att fixa en bättre stereo. :)
Självklart kommer han att fixa det och sen så blir det säkert lite små ändringar.
Men som jag sa till mamma som inte heller tyckte om den så mycket " Ja men se det från den ljusa sidan mamma, vi behåller ju våra bilar i 1 år ca så jag menar om 12 månader är du av med den kanske?" Då dog hon av skratt kan jag ju säga^^
Men nu ska vi göra iordning till vår Hamburgar-bufé vi ska ha här hemma ikväll:)
Hörs senare,
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0