Nu förstår jag...

Jag förstår precis varför folk är slitna, får ångest, blir sjukskrivna det är ju fasiken skitjobbigt att jobba. Iaf att jobba i en butik där du knappt sitter på hela dagen. Jag har nu snart vart på Kappahl i 1 vecka och jag kan tala om för er att det tar riktigt hårt på kroppen, helgen är efterlängatd med massa slapp och antagligen mys med film och sen morfars 70-års kalas då. 
Just nu har jag ingen ork till att sitta kvar vid datorn och skriva om det som jag vill ha sagt idag så därför tar jag det en dag under helgen då jag kanske inte är så förbaskat trött. Så därför säger jag nu...
GODNATT!
pusss♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0