KARLSTADBUSSAR NI ÄR INTE MINA VÄNNER!!

Ja, av att tyda min rubrik så har jag och Mikkiz haft lite problem med bussarna idag^^ Först fick vi vänta i 17 min på att bussen ut till F&S skulle gå och sedan när vi var klara väntade vi i typ 20 min på att 51 skulle kommit, men den kom ju aldrig så efter att väntat 10 min extra alltså i 30 min gav vi upp och skulle gå bort till 7:an då kom bussjäveln.. men vi hade inte hunnit om vi sprungit så vi svärde luite åt bussen och gick bort till 7:an som skulle komma om typ 15 min så då satte vi oss där och var omogna och barnslade oss xD pratade om allt möjligt och sedan när bussen kom stod det ej i trafik.. jag trodde jag skulle dö! men den släppte på oss^^ var bara något fel på den där skyltsaken. Självklart blev jag kissnödig när vi satt och vänta på bussen så när vi kom in till stan blev det att skynda till Subway och sedan för att gå in på mitt i city och kissa.. usch vad jag hatar offentliga toaletter, men som folk brukar säga Nöden har ingen lag^^  Sen blev det bussen hem till Mikkiz där vi åt lite mat och nu duschar hon och håller på i badrummet och jag sitter vid datorn och väntar på att segisen ska bli klar iår^^
Sen blir det hem till Fif där jag ska göra mig iordning och sedan blir det att möta New Joel och gå på Rocknatten!:)
hörs senare,
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0