kan man födas med otur som en sjukdom?

Det är vad jag faktiskt börjar fundera på nu, jag har som de allra flesta vet alltid och då menar jag alltid otur. Är det inte att jag snubblar på asfalten, eller trampar snett i mina sneakers är det i kärleken. Men det som tar priset idag är nog att jag har under nästan hela veckan haft huvudvärk och jag tänkt att jag kanske skulle börja använda glasögonen som jag faktiskt har, tro det eller ej men det har jag..^^ sen har jag även haft en svag känsla av att jag glömt något men jag har inte kunnat kommit på vad... men vet ni vad det var?! När jag kollade igenom min neccesär hittade jag mina p-piller ooops.. slarviga Elin har glömt att tagit dem i en hel vecka... ajabaja! Så skärpning blir det nu framöver, mormor skulle lägga lappar på alla mina kuddar i sängen så att jag inte kunde glömma och ta dem.

Ännu en dag avklarad på KappAhl, jag verkligen älskar folket därborta men satan vad trött man blir. Men skönt med lov till veckan då, verkligen:)
Men nu funderar jag på att gå in i duschen idag så att jag kan sova 30 min längre imorgon, eller vad säger ni?
Ja, nu går jag och duschar.
vi hörs när vi hörs.
Pusss♥


Japp, och där har ni då mig i mina snygga glases.. not! ^^






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0