Ingen telefon, kommer jag bryta ihop? Antagligen inte.

Ja så är det ju som så att jag har ingen mobil för resten av dagen. Hur kommer jag klara det att inte känna att den ligger i fickan eller väskan, att jag inte kan trycka på den 5000 miljoners miljarder gånger för att kolla om det hänt något nytt. Vilket inte brukar ha gjort^^  får vi se om jag bryter ihop och blir ett nervvrak eller om jag kankse t.o.m. mår bättre av att inte ha mobilen i min närhet. Bara släppa taget om att alltid finns tillgänglig, dygnet runt och överallt. Önska mig lycka till:)

HAHA, nu när jag läser igenom min egna text låter det som att livet skulle gå under för mig bara för att jag inte har en mobil förens ikväll^^ menmen livet går vidare och så gör även jag för nu snart ska vi till Lasse på Skåre bil och kolla på en ny älskling. Som alltid måste jag ju med för att se att de inte tar en alltför ful bil, jag är ganska kräsen när det gäller vad jag ska åke i.
Hörs senare,
Pussss


Här har ni en bild på min kära ögonsten... som inte alltid gör mig så glad.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0