Ibland räcker inte tiden till..

Ja, som ni säkert har märkt börjar jag redan nu hamna efter i bloggen. Inte för att jag ät trött på den utan bara för att jag inte haft tid.. åker iväg tidigt på morgonen till skolan och kommer hem sent vissa dagar. Ska verkligen bli kul och se hur det kommer att gå när min praktik börjar nästa vecka.. kommer hem vid halv 7 eller halv 8 kommer inte ihåg exakt men någonstans därimellan.. får se om jag orkar med ett inlägg om dagen^^ menmen det tar vi då.
Idag har jag som sagt varit i skolan vilket jag var även igår. Ganska härlig dag idag, var borta 1h från skolan för att leta efter Hannas busskort, jag mådde seriöst mer dåligt än vad hon gjorde över att hon tappat allt månadskorten och skolleget. Har ingen aning om varför? men skönt kändes det iaf att vara borta en stund, även om jag då hade behövt jobbat.
Idag skulle jag egentligen vart till Skoghall och varit med Emil men det blev ändrade planer i sista sekunden då det hände en sak inom familjen. Så bussen hem till Forshaga blev och sen blev det så att jag och mamma åkte till Bergvik och köpte ett par skor som jag suktat efter länge.. bild får ni när min kamera är lagad^^ Vilket också är orsaken till att ni inte fått några dagens outfit på länge, eftersom att min kamera har fått för sig att den ska krångla lite extra mycket nu. Trött blir jag.
Men nu ska jag sätta mig och plugga på min skoldator eftersom att jag har Historia B redovisnging imorn om Mayafolket.. önska mig lycka till!

Pusshej ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0