Höstvädret är så fantastiskt...

När det inte regnar och blåser då förstås..
Promenixen var helt underbar, frisk luft, lite människor och solen som värmde skönt i ansiktet. Kan det bli bättre? Nej tror faktiskt inte det. Kom nyss ur duschen så ska fixa mig iordning för middagen hos M&M. Ska även packa med en hel del kläder eftersom att jag förmodligen kommer att stanna där veckan ut då jag har praktik, får se om jag blir där alla 5 veckorna:) fast jag åker säkerligen hem på helger och vissa vardagar med. Men nu måste jag börja göra allt i ordning om jag ska hinna med allt. Hörs senare.
Pussss♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0