Hmmm.. vilken färg ska jag ta nu?

Ja, som ni vet så skulle jag ju måla naglarna..erhm^^
Och det har jag fast det gick ju inte riktigt som jag tänkt mig. Jag har målat om mina naglar typ 38492750979042 gånger. Okej jag överdrev lite men kändes iaf som jag gjorde det.. Jag målade lite fransk manikyr, lite prickigt, försökte även med randigt men nej. Tillslut gav jag upp skiten och målade de ljusljus rosa, det syns knappt. Jag la ner ganska mycket tid på dem tycker jag, först tvätta jag dem riktigt,riktigt noga sen peelade jag dem och smörjde in dem med lite olika salvor och sedan började jag måla och jag målade och jag målade lite till och nu är jag äntligen klar:)


FÖRE                                                                    EFTER



Hade ju självklart Måns den lilla kelsjuka kattsaken med mig när jag skulle ta kort när jag skulle ta kort tidigare idag och kolla hur sötingen lyckades trassla in sig..

Han drog tag i Kamera-sladden och lyckades fastna med tassen och sen skulle han igenom den och ja gud vet hur mycket han krånglade.
Men nu ska jag koncentrera mig helt på C.S.I
självklart blev det reklam när jag skrev så? varför blir jag inte förvånad?!
ahja.. vi hörs senare:)
pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0