Hmm..

Som ni märker blir inläggen ganska sena nu för tiden. Idag har jag varit hemma från skolan för att vila, febern försvann under natten som tur var och illamåendet har börjat avta men är inte helt borta. Har mestadels suttit framför TVn och kollat massa svenska filmer på sfkanalen i min härliga mjukisdress och ett glas saft. Imorgon blir det iaf skola så att jag kan skicka in en uppgift, sen får vi se hur länge jag orkar. Förhoppningsvis ska jag klara hela dagen.
 Nu snart är det hockey på TVn Färjestad- HV71, hade ju tänkt duscha innan men det hinner jag nog inte nu ser jag. Fick även reda på idag att det blir Middag hos mormor på lördagen, ska bli riktigt trevligt:) Men nu ska jag bänka mig framför TVn med resten av familjen.
Ha det bäst.
Pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0