HEMMMA!

Äntligen hemma.
Hemma hos Mikkiz blev det inte en enda film mer än de vi nörda på youtube. Sen kom även en liten lullig Olsson på en snabbvisit, och han lyckades gå till fel gård. Visst jag hade förstått han om det var 1:a eller 2:a gången som han skulle dit men nu är det ju så att han spenderade nästan halva sommaren innne i hennes rum med mig, Mikkiz och Joel. Så vi fick gå ut och leta efter han.. hittade han på helt fel gård och sen var vi inne i kanske 1h eller nått. Så skulle vi tagit bussen ner till stan då olsson kom på att han var pank och Mikkiz hade inte några turkronor eller busskort och hade inte heller någon större lust att betala 60 kr för att hon och Olsson skulle ta sig ner till stan^^ så en promenix blev det, ganska högt tempo eftersom att jag var med. Olsson svängde av till McD och jag och Mikkiz gick till torget och väntade på Izza som var lite seg ut, min buss kom och jag var tvungen att lämna Mikkiz men skickade sms till Izza att gå ut så att inte Mikkiz skulle stå själv på torget. Herregud, man vet ju aldrig vilken creepie man som skulle kunna komma fram till henne.
Men jag fick ett sms ganska strax efter att jag åkt att Izza nu var med Mikkiz. Lugnet spred sig och jag låste upp dörren och gick in och satte mig vid datorn såklart^^
Nu ska jag tvätta bort det lilla sminket som finns kvar i mitt ansikte, borsta tänderna och sedan sova skönt i min "säng" ( en bäddsoffa, dubbel såklart och ganska hård^^)
Pusssshej♥



miikiiz

HAHA! så bäst XD

2009-10-25 | 14:33:49 | http://mikkpikk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0