Helt otroligt hur man lyckas med detta?


HAHAHA seriously, hur jag lyckats med att få så mycket packning?! jag var alltså borta i 2 veckor i Karlstad.
Mitt i allt detta fick jag även för mig att jag skulle rensa bland kläderna ännu en gång. Så nu ligger det fortfarande lite kläder här och där i olika högar i rummet^^ En till lillasyster en till skänka och en för kläder som är mammas som jag "lånat"  ah i en sådär 1 år eller nått^^
Men snart ska jag flytta på allt så att det är klart tills jag ska kolla på Änglar och Demoner sen med mamma och pappa:)

Jag förstår inte folk som tycker att städa är sååå jobbigt? visst det kanske inte är det roligaste men ändå? det är ju en själv som ställt till oredan då får man också själv ordna upp den. Synn bara att man fått 2 små lata syskon som gärna slinker undan allt vad städning heter. Är det bara jag eller finns det fler som absolut inte klarar av att städa toan eller röra smutsig disk? det är i alla fall de stora fasorna jag har när det gäller städning.
Hmm en tanke som slog mig precis, undra hur mitt badrum och kök kommer se ut i min lägenhet?^^ Fast förhoppningsvis finns det någon annan som kan sköta det i hemmet. Eller så får jag väl tuffa till mig och göra det själv.  Finns det fler än jag som har lite skräck för att städa vissa ställen?


                                 Tänkte att ni skulle få se en dagens outfit, var ju ett tag sen sist^^
                                  
                                 
                                                                       - Jeanstights, Lindex
                                                                       - Vitt linne, Gina Tricot
                                                                       - T-Shirt, Lindex
                                                                       - Väst, Cubus

                                                      Men nu ska jag fixa iordnign det sista:)
                                                                 Vi hörs lite senare sen!
                                                                               Pussssss!
                                                                                      ♥

Joel

Jättefin:)

2009-12-22 | 22:27:22 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0