Godmorgon på er alla.

Uppe med tuppen är jag nästan, på min första lov dag också. Det är ju idag som man ska skryta att man sov bort heeeela förmiddagen. Men samtidigt var det bra att jag vakna tidigt, har ingen större lust att sova bort detta lovet utan då håller jag hellre mina sovrutiner så bra som möjligt så att jag inte kommer tillbaka sen till praktiken och är som en död fisk fast jag haft lov i en hel vecka. Snart gott folk ska jag gå in i duschen och fixa mig eftersom jag ska tillbaka till stan idag men bara för att gå på café Munter som KBAB har borta på Hagaborg för alla pensionärer och mig då^^
Fast just nu håller lillasyster på och provar alla kläder som jag la undan till henne igår, och ja det mesta passade var någon klänning som var alldeles för stor:)
 
Kolla min "lilla" syster som faktiskt inte är så liten längre...

haha älska hennes härliga morgon-smile.
Nej nu är hon klar redan.. så duschen blir:)
Hörs senare i eftermiddag!
Pusssss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0