Godmorgon alla morgonpigga!

Ja, som vanligt kan jag inte sova längre än till nio typ. Det längsta jag sovit under dett ahöst lov är till 20 över 9, det ni! länge va? Nej inte alls länge. Men sen så är jag ju inte heller uppe hela nätterna utan jag lägger mig mellan 11 och 01 varje dag så jag behöver inte sova bort halva förmiddagen heller:) Idag ni har jag fullt upp, snart ska jag upp och äta frukost och packa ner träningskläderna i väskan för att åka in til F&S (friskis & svettis) med Mikkiz:) får inte glömma och väcka henne heller sen vid 10! heh. Hon ber ju verkligen rätt person att komma ihåg något? jag har ju ett fiskminne har jag och folket i min omgivning komit på. Sen efter träningen blir det att åka hem till henne och packa och så eftersom hon ska med mig till Fif där vi ska gå på Rocknatta idag:) Joel ska gå med oss också. Emil och hans band In Strain ska ju komma och spela så då lovade jag att gå och kolla och klart att jag håller mitt löfte. Jag kommer säkerligen att sminka mig lite haaloweenit idag:) blir säkert att fixa sotögon och foundation och ja hela kitet, blir ju trött bara av att jag tänker på vad mycket smink det kommer att bli idag^^ Ahja nu ska pappa ner och köpa mjölk till mid eftersom att vi alla glömde det igår. Typiskt vår familj. Så därför går jag och packar och rakar benen, eller ah jag kör min lilla fusk variant. Rakar bara det som kommer synas när jag har träningsbyxorna på mig^^ smart va?! Jo jag vet:)
Hörs senare,
Pussssss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0