GODMORGON!

Vilkrn härlig morgon! Först när jag vaknade imorse sken solen rakt in i rummet och lyste upp allt så vackert, men till min förtvivlan var klockan inte mer än 8 kanske? så jag försökte somna om och precis när jag var på väg in i min djupa sömn börjar mobilen vibrera... då är det någon jäkel som " oj, ursäkta jag har nog ringt fel" mitt fina gensvar blev ett mmhm och la på xD så typikst att folk alltid ringer fel till mig, iaf när det gäller att ringa fel på morgonen. Menmen nu ska jag snart ta mig upp för trappen och äte frukost. Sen blir det att damma,dammsuga och städa rummet igen.. så att jag inte får en allergisk reaktion på dammallergin också.. för då vore väl ändå botten nådd detta lov.
Ska ni andra hitta på denna fina höstdag då? :)
Hörs senare,
Pussss


P.s här får ni en bild på hur fint solen sken in imorse..

som ni ser har jag en ganska ovanlig/skön stil i rummet.
Jag älskar´t!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0