Godkväll Godkväll

Äntligen är man hemma efter många om och men...
det blev stan med mamma och mormor:) mycket trevligt och mycket skratt som vanligt. Om jag ska vara helt ärlig tror jag helt seriöst att vi leta parkering i 1h jag trodde inte vi skulle hinna gå på stan men tillslut gav vi upp om att parkera i stan så hem till mormor på Hagaborg och lämna bilen och sedan gå ner till stan, vi hade ju kunnat tagit bussen men p.g.a. dessa nya valutor gick det ju inte för mig och mamma. Men jag kunde ju visst ha åkt kom jag på nu.. jag har ju länskort och det gäller ju till 20.00 på kvällen.. då hade ju mormor bara behövt betalat för mamma på sitt kort^^ ahja det är inget jag kan göra åt nu.

 Självklart blev det lite shopping, en jacka som faktiskt är 2 i 1 det är både vår/höst jacka och vinter jacka, okej 3 blev det visst men iaf billig som tusan på Carlings 199kr. Jag trodde det var fel först så jag gick fram och frågade men så var det rätt och då var det nästan så att mormor och mamma tvinga mig att ta den. Fast jag ville ju såklart ha den, annars hade jag ju inte köpt den. Sen blev det bara ett par overknees strumpor från Indiska, synd bara att overknees skorna jag provade kostade 1500 nått? så de valde jag bort då. Så nu blir det ut och kolla på skopunkten där jag såg ett par i en tidning jag kollade i på bilfärden hem. Men nu ska jag in och duscha, äta kvällsmat och sedan sova skönt i min säng.
bilder på inköpen får ni imorgon:)
Tack mormor och mamma för en underbar kväll.
Pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0