Fullt upp...

Fullt upp är precis vad jag har haft denna helg. I fredags var jag kanske inte så upptagen som ni vet men i resten av helgen har vart ganska intensiv.
Lördag: Åkte till stan vid 9 på morgonen, blev avsläppt vid M&M där jag åt ännu en frukost och fixade mig iordning. Sedan följde jag med mormor bort till CSK (centralsjukhuset) för att hon skulle köpa en likadan blomma som hon fått i pensionspresent på jobbet i blomaffären där, men tydligen har dom börjat med att ha stängt på både lördagar och söndagar så det blev att vi åkte och handlade lite grann sedan hem och fikade och sen kollade vi självklart på svenska hjärtan. Egentligen åkte jag in till stan för att jag skulle noppra min kusins ögonbryn men så blev det inte, så hem sen igen vid 3. Åt mat kolla en film sedan skjutsade pappa ner mig och Zäta (lillebror) till Ängevi där vi åkte lite skridskor. Sedan eftersom det slutat regna tvingade jag Zäta att vi skulle gå hem ist för att ringa på skjuts. Sen senare på kvällen blev det att vara med Erik, åkte bil in till stan med han,Terra och Åkerman sen blev vi avsläppta hemma hos Erik där han och jag kollade på en film men sen vid 12 kände jag att det var nog dags att gå hem eftersom att jag började halvsova i soffan^^ På vägen hem mötte jag Sandra och Carro så då blev det att vi pratade lite, fast det där lite var en hel timme... sen blev det äntligen hem till min sköna säng. En riktigt härlig och rolig dag, Tack allihoppa som jag träffade denna dag:)

Söndag: Vaknade av min dunderklump till familj.. det låter något helt otroligt ner till mitt rum när de andra går på övervåningen. Åt lite frukost kolla lite på TV:n in i duschen och sen blev det ner till Ängevi eftersom som att mammas "älskling" Mattias Johansson var där.. och där har jag spenderat mesta dels av denna dag med att kolla matcher och så. Kollade nyss på film med alla i familjen utom Mi då som var hos kompis. Nu snart ska fixa mig för kvällen och säkerligen kolla på TV och sedan försöka sova tidigt. :)

En riktigt trevlig helg, Tack alla ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0