En riktigt tråkig dag med andra ord...

Började med att jag verkligen inte hade någon lust att gå till skolan när jag vaknade låg jag kvar ända in i det sista och funderade på om jag skulle säga till pappa att jag inte mådde bra. Men sen kom jag på att vi hade UF idag så då drog jag upp ur sängen och jag tror inte jag var helt vaken förens jag klev av bussen i Karlstad och regnet öste ner.. inget parpaply hade man heller eller luva så dränkt som en katt anländer jag till skolan där det var ovanligt tomt tyckte jag.. vet ni? då hade vi inte ens lektion?! det var bara de som låg efter eller de som ville ha hjälp med något som kunde få komma på morgonen. Kan ni förstå hur sur jag blev, men sen så såg jag det från den ljusa sidan att då kunde jag och Victor (Hanna var sjuk) jobba med UF och verkligen komma igång nu med att registrera oss och ringa runt.. men nej såklart inte, och på tal om UF jag och Hanna var ju med i NWT idag och vårt UF företag:), gud vad jag inte gillar den bilden, men väldigt många som sagt att vi var jättelika och guud ni ser ju ut som tvillingar, är ni släkt?
och en gång för alla nej vi är inte släkt inte på något sätt alls och för alla er på John Bauer som undrar om det är jag som är Jane´s syrra.. NEJ! 
Så då var det ute ur världen. 

Tog bussen hem 10.40 var hemma strax innan halv 12 men det knepiga var att helt plötsligt under bussresan fick jag en illamående känsla i kroppen, kändes som att magen snurrade och jag trodde faktiskt att jag skulle spy och jag är inte ens åksjuk? jag älskar att åka buss och bil men som tur var gjorde spydde jag inte och har inte gjort det än heller. När jag kom hem satte jag mig och kollade på TV med pappa och hundarna som var ovanligt kelsjuka, och även Måns då såklart (katten). Somnade gjorde man men vaknade av ett störande ljud.. pappa lekte med knappen på en bläckpenna och de flesat vet nog vad störande det ljudet kan vara? så ner till sängen blev det och där låg jag från halv 1 till 3 då pappa kom ner och sa att jag måste vakna nu om jag ska kunna sova ikväll.

Nu sitter jag här och gör inget vettigt alls, ska nog lägga mig och kolla tvn igen:) men först en bild på dagens outfit,

− Vitt linne, Gina Tricot
−Tunika, H&M
−Jeans, JC

Pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0