Det är väl insidan som räknas?

oj vad kärleksfull min rubrik blev.. egentligen har jag masser med saker at skriva om när det gäller kärlek men jag känner att det är lite försent på dygnet för att orka hålla mig vaken så länge. Måste ju vara pigg till träningen imorn med Mikkiz då vi ska springa av oss lite fett.. eller ah på mig finns det väl knappt nåt annat än skinn och ben ändå^^  Idag var vi som sagt och hömtade vår nya bil. Det är där jag kommer in på handlingen om min rubrik idag. Bilen är jättefin inuti med fin klädsel, stort utrymme, lite coola funktioner på stolarna. Men som alltid hittar ju jag fel, Stereon SUGER med andra ord^^ vi var uppe i volym 80 på vår nya och det gick inte ens att jömföra med det vanliga volym 22 i vår gammla bil. Basen ska vi inte ens tala om, för att göra en kort sammanfattning av ljudet så säger jag OMG, VILKEN SKIT! Men det kommer att fixas inom kort. Hoppas jag. Sen har pappa även beställt nya vinterdäck och fälgar till den så att den iaf har skapligt snygga fälgar så kanske man tittar på dem ist för den fula gröna/metallica färgen på bilen^^
Men som jag sa det är insidan som räknas! utsidan kommer med på köpet.
Men nu ska jag inte låta så negativ längre, vi har en bil och den är riktigt bra, det är väl fördelen?
Det roliga kommer sen när jag finaly gått handledarkursen och börjar övningsköra våran "lilla" bil. är ju trots allt 18 nästa år så det vore kanske på tiden att gå den, eller vad tycker ni? :)
Jag kommer att gå ut med varningar för allas säkerhet tror jag, blir nog bäst så.
Men nu säger jag godnatt alla & sov gott!
pussss,






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0