Dag 3,

Dag 3 är avklarad och jag börjar vänja mig vid allt. Jag står ju mer än vad jag sitter ner på dagarna. Gick hem vid halv 6 idag men jag missade ju bussen så jag kommer ju inte hem tidigare ändå^^
Måste bara tala om att idag kom det in en Dansk-talande kvinna som naturligtvis skulle fråga mig, så där fick jag verkligen anstränga mig riktigt mycket för att förstå men annars var det riktigt kul idag. Mitt chokladsug drog ju igång riktigt hårt på eftermiddagen så tillslut var jag ju bara tvungen att gå och köpa mig en bit, men som vanligt med min otur var det milslånga köer inne på OBS menmen jag klarade av kön och fick min choklad tillslut. Och fortsatte min arbetsdag och sedan kom jag hem mormor gjorde iordning ris och kyckling till mig och nu sitter jag här :) Ska snart in i duschen och sen blir det att kolla på Oskyldigt dömd på Tv4 och sen sängen.
Hade bra!
Pusss♥

DAGENS OUTFIT

-
Jeans, JC
-
3/4 Tröja, H&M
-
Svart stickad väst, Cubus
-
Halsduk,Mormors
-
Brosch, Mormors

( och nej jag är inte kobent, jag lyckades som vanligt få en snygg pose på fotot^^)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0