Åh vad jag älskar solsken & hösten.

Hej på er!
Igår vid ca 12 tiden på natten bestämde jag och Mikkiz att vi skulle gå iväg och träna på Friskis & Svettis eftersom att de har gratis träning nu under höstlovet. Rikitgt skönt skulle det bli att komma iväg och gå/springa på banden cykla lite och säkerligen köra lite styrka. Upp klockan 9 för att förbereda med en rejäl frukost och hinna packa allt. När klockan blir starx efter 10 får jag ett sms om att hon inte hann för hon skulle till tandläkaren..
Jahapp tänkte jag och jag som var så peppad och förberedd. Men då blev det en promenad med pappa ner till Forshaga för han skulle köpa sig ett par nya skor och jag skulle ha en tidning och tuggomi, (ja, jag vet att det inte stavas så men det är så jag säger det och då stavar jag det så med^^)

Så nu har jag inga planer alls idag, fast funderar på att hjälpa pappa och kratta, men samtidigt skulle det vara mycket härligare och krypa upp i soffan med en kopp te och läsa lite ur min bok från skolan. Den ska ju trots allt vara utläst snart.
 Vad ska ni andra ha för er idag då? :)

Dagens promenix outfit

-
Strumpbyxor, i mammas låda
- Svart Linne, Ginatricot
- Lila tröja, KappAhl
- Halsduk, Momros
- Solglasögon, Ur & Penn
- Skinnjacka, Carlings

Ha det!
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0