ååååh vad jag tycker om idag!

Började dagen med att jag vaknade runt 9, kunde verkligen inte sova längre? och jag som var så trött?! menmen.. blev att gå upp och äta frukost sedan gjorde jag och mamma iordning oss snabbt för att åka in till IKEA, Mi följde ju såklart med. Belv att köpa ljus och dekor saker till m&m´s present. Sen blev det att skynda tillbaka till Forshaga där Zäta spelade match. Vann gjorde dom såklart, deras första seriematch vann de med 6-1 mot Sunne. Bra jobbat!
Hem och fixa iordning det sista på presenten och såklart fixa mig själv.




Idag var det 70 års kalas! (+ mormor´s 65 årsdag 5/10)
Fast idag är ju inte morfars riktiga födelsedag utan den är ju på tisdag men vi firade han idag. Mormor fyllde år för knappt 2 veckor sedan så henne firade vi också idag. Det blev en hel del fika. Moster och hennes familj kom även så det blev fullt hus.. eller lägenhet kanske man ska säga. Så då blev det att jag fixade iordning Willes hår i en snygg frisyr och sedan blev det även att noppra Nathalias ögonbryn:) tyvärr så dog ju kameran så det blev inte så mycket kort, klantiga mig och glömma extra batterier...
Kalaset började runt 3 och först blev det en stor smörgåstårta, men för mig och Zäta som inte tålde den blev det en hel budapest längd att dela på^^ MUMS!
så en hel del tårta åt jag, mår nästan lite illa nu men inget att göra åt. Sen blev det även ännu mer fika med kakor och sådant. Vid halv 7 åkte vi hem, moster och dem åkte vid 6. Nu ska jag snart sätta mig med de andra i soffan och mysa.
Men först lite bilder.,


Dagens outfit.

- Jeans, JC
- Vitt linne, Gina Tricot
- Blus, Vila
- Kavaj, Sisters

Presenten till M&M


Smörgåstårtan.
(såg riktigt mumsig ut, och jag kan lova er att det lilla som jag smakade.. räkorna alltså, var verkligen jätte smarriga!)

Pussss♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0