hoppsan i galoppsan..

Livet går framåt fast det känns som tiden inte gör det. Idag var en sådan dag då tiden gick så himla sakta så jag var bara tvungen och fråga mormor om min klocka gick för sakta men det gjorde den inte. Knepigt tyckte jag. Imorn är det min sista dag som praktikant på KappAhl, men inte min sista arbetsdag på kappAhl. Ja ni läser rätt.. jag har fått extrajobb på KappAhl och jag kanske t.o.m. ska stå i kassan fast det är inte riktigt säkert än men kanske:) första tanken var HJÄLP?! men sen blev jag lugn och sa till mig själv att det fixar du galant Elin.P.Persson.  Kom hem och då hade min goa mormor redan bakat "tårtorna" eller vad man ska kalla dem, det är iaf de som jag ska ha med mig och bjuda på imorgon. Sen frågade mormor vad jag tänkt mig att äta, inget svarar jag... Men klart att du ska ha något! Du tror väl inte att jag bakar "tårta" till de andra utan att ge dig något. Då hade hon vart iväg till bageriet i dagens regn&rusk väder för att köpa en budapest till mig^^ min mormor är bara bäst! ingen protest. (som man sa när man var liten)
Som vanligt så förlorar Färjestads dagens match emot HV71.
FAN! ni kunde väl iaf vinna över mitt mest rivallag. Inte nog med att mamma fyller år imorgon, utan hon kommer skryta som en padda om att HV71 vann över Färjestad med blabla poäng.
Menmen jag får väl försöka stå ut med det^^
Helgen är fullbokad, så på lördag/söndag kommer det bli mest foton på bloggen då jag ska först kolla på dansuppträdanden. Sen ha födelsedagsfest för mamma & Cecilia och sen på söndagen försöka få ork till att plugga Matte, göra klart Marknadsföringsuppg+ lite annat.

Nu blir det duschen sen kolla lite tv innan jag somnar.
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0