Dålig uppdatering, jo jag vet!

Jaha, jag är nog inte mycket för det här med bloggvärlden. Jag har verkligen inte haft ork att blogga denna vecka, jag är fortfarande på praktik och jag åker tidigt på morgonen, kommer hem sent på kvällen och då har jag ingen större lust att packa upp min bärbara dator och sitta och krångla med ett trådlöst internet som kan ta sig i röven! Men för övrigt så har det varit en händelserik vecka, trubbel och tjafs på vissa ställen och skratt och massa trevligt andra ställen.
Kom hem till Fif igår och var iväg till grums på match, stanken var outhärdlig i början xD men man vande sig, heh. fanns några söta killar men inte direkt min stil. Övertrött blev jag eftersom att jag börjat kl 7 i 2 dagar. Tyckte inte alls att det var så farligt att börja jobba så tidigt men min omgivning tyckte nog inte om att jag börjat kl7^^ ena stunden satt jag i min egna värld, sen var jag fullt med i matchen och skrek och klappa i händer sen fick jag skrattanfall när mannen i högtalaren började prata. Tyckte att han hade så rolig röst? haha ahja men nu ska jag in i duschen och fixa mig iordning, är lite sugen på att färga håret jämt bara pyttelite mörkare. Sen vill jag även sätta i löshår, men vet inte om jag kommer att klara av att sköta det riktigt. har ju läst om det lite och det står ju då att man inte ska tvätta håret varje dag, kanske var tredje eller så för att det ska hållas fint och inte bli slitet så fort, redan där sätter det lite stopp för mig, jag kan inte gå ut om inte mitt hår tvättas varje dag? herregud, annars känner man sig ju ofräsch. Men så stod det något om torrschampoo men jag menar kom igen, håret ser bara värre ut då. Tro mig jag har sett det med egna ögon!

nej, duschen var det som sagt.
Hörs senare kanske.
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0