aoutch...

Idag tog min klass spruta mot svinet.. och låt oss säga så att  jag har skräck för sprutor och nålar och allt så ja.. jag grinade helt enkelt. Var ju faktiskt också  första gången utan mamma vid min sida(a) ^^
 Finns ett antal moments här i världen då jag blir som en liten 3-åring och ska ha med mamma. Menmen.. det gick bra Igor var snäll och följde med mig^^ heh Det kändes knappt eftersom jag tänkte mer på att det skulle bli svarta ränder efter mascaran när hon plötsligt stack in den. Var inte alls öm efter sprutan i början utan fick huvudvärk och kände mig lite dåsig efter någon timme, men sen när jag skulle sluta för dagen vad halv 4 då ni! då hade jag ont i armen och kunde inte lyfta den riktigt men nu är det inte lika farligt men det gör ont, tro mig!
Men nu måste jag gå ska ut med hundarna med mamma.

p.s. bilderna från festen kommer när jag har haft tid/ork att laddat in dem på datorn.

Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0