Vilken kväll/natt/morgon..

som sagt så vet ni ju alla att jag var med Mikkiz och Izza igår:)
Det började med att vi tog bussen runt  9 ner till stan.. vilken kul bussresa! och nej det var ingen som gick på att ni 2 skulle vara bisedxuella grabbar;) Somsagt mötte 2 trevliga, lulliga och faktiskt söta killar som mer än gärna pratade med oss.
Vi gick och satte oss vid Coffee House By George satt där en timme gick och tog ut pengar följde Izza bort till Score stod och pratade med folk där och sedan så blev det att dryga runt på stan fram till kvart över 2 då vi tog bussen hem till kvällens höjdpunkt.. en varm och inbjudande säng att slänga sig i och sova! xD
Kvällen slutade väl kanske iten direkt som vi alla planerat men jag är glad att det löste sig tillslut och hoppas på att vissa har fått sig en tankeställare om hur mycket alkohol man ska dricka, så att inte det slinker ur onödiga ord och meningar som sårar och inte är nödvändiga!
Träffade även en annan gammal trevlig kille, göteborska är hans nya dilekt också. Riktigt trevligt må jag säga!Riktigt trevlig och lyckad kväll, tackar!
Och en stor kram till Blom som trodde att jag var en 89.a eller 90.a och Mikkiz en 93.a(A) xD hahah

Nu ska jag in och ta en lång dusch och sedan komma tillbaka till tv:n och datorn^^
pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0