Varför stressar du upp dig så?

Ja precis så sa min pappa imorse när jag kom upp med min dator och mitt block.
Tränat nästintill halva natten kändes det som, tränade hela morgonen och tränade även i skolan så fort jag fick tid till att göra det. Klockan blev 12.20 lektionen började, magen snurrade huvudet var i kaos händrna skakade humöret var inte på topp. Klockan blev 12.45 och redovisningarna startade, först ut var jag och Victor. Jag klarade mig genom det hela och satte mig sedan ner på stolen helt cool lugn som inget hänt. Allt släpper och jag är glad igen och som toppen över i:et fick vi som var klara sluta 1h tidigare:)
Gilla denna dag, väldigt mycket!
nu blir det sängen:)
pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0