VAD TRÖTT JAG BLIR!

Nej det är klart att nät jag nu sagt att jag inte jag vara med Emil och åker hem att ingen ska åka mer än pappa och Zäta? jaja då kan jag ju kanske städa och plocka undan alla tusen klädesplagg jag spritt ut i rummet^^
Men inte nog med det!
Mamma & Pappa har upptäckt att julmust är bryggt på humle och vete så det är därför jag vart så dålig nu de senaste veckorna! så det blir fanta för mig på julafton:( jäkla skit säger jag bara!

menmen tänkte även lägga ut en bild på min och mormors knäck bak! :)


Superduper duper goda och söta! :)
blir faktiskt lite sugen på att ta en buss in till M&M för att kunna äta knäck resten av kvällen och sedan sova där^^ thihi. Ska kolla buss nu:)
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0