Tjat och Gnat...

Sådär då var det dags igen för ett nytt inlägg..
det är ju vissa personer nämner inga namn men MIKKIZ! är nog den som tjatat mest om det att jag är så dålig på att blogga nu förtiden. Har inte hänt så där värst mycket mer än att jag fått massor med skolarbete. har även varit väldigt dålig på att ta kort, det kan bero på att min kamera är cp och jag önskat mig en ny som jag inte kommer få:( menmen idag står det massa plugg på schemat så därför blir det ett kort inlägg nu så kanske det kommer ett sen när jag pluggat och dragit en internetsladd ner till mitt rum och den bärbara datorn.^^
Nu blir det plugg önska mig lycka till:)

p.s. här kommer även en bild som det tjatas om att jag ska lägga ut^^

Jag 17år
Jag på min 17-årsdag i somras.
(Minnen säger jag bara eller vad säger du Mikkiz?)
Pusss♥



miikiiz

japp, det var tider de! :))

2009-12-01 | 17:27:54 | http://mikkpikk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0