skäms på sig!

Nej usch vad jag har varit dålig på att uppdatera nu denna vecka^^ det har hänt så mycket så jag kommer inte orka med att skriva om allt men jag kan ju dra allt lite kort:)
  jag kan ju börja med helgen.
Lördag: var med mormor på stan och köpte de sista julklapparna, fikade och var även på julmässan på muséet och sedan blev det hem för att fika ännu en gång med morfar:) Gick och handlade och sedan blev det fredagsmys:)
Söndag: idag var en riktigt härlig dag jag och mormor bakade knäck. Eller ah mormor gjorde mest för jag var inte så duktig men lite kunde jag iaf:) Blev mycket gott. bild kommer när vi har hittat Zätas minneskorts hållare eftersom att min har blivit uppkäkad av en viss Kira!
Måndag: Idag blev det mattelektion och sen hem äta, gå till bibloteket och sen iväg och dansa:)
Tisdag: Idag blev det skola och sen skynda hem för att hinna äta och sedan åka iväg på Mi´s dansuppvisning/lektion. Efter det blev det hem plugga lite mer engelska och sedan Ugly Betty & Bridget Jones Dagbok.
Idag: Skolan som vanligt och sedan blev det hem kolla in skolkatalogen som äntligen kommit! sen blev det ut med hundarna sprang med Mi i en pulka och vi gick ner till bibloteket:) Nu sitter jag här vid datorn och TV:n med hela familjen och kollar Jönsson Ligan, snart blir det Oskyldigt dömd på 4:an. hihi

P.S jag hittade en sladd instellerade allt som det stod och ändå funkar inte skiten? så tyvärr inga bilder idag.. kommer den dagen då jag kunnat installerat! :)

Ha en trevlig kväll allihopa.
Pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0