ska du inte fira med en tårta då?

Det va precis vad pappa sa att nu kommer jag att skriva mitt hundrade inlägg, " Ska du inte fira med en tårta då?" säger han helt sarkastiskt. Ahaj får se om det blir någon tårtbit när jag åker ut med Mikkiz på stan sen, fast först ikea och kolla på korgar som jag ska ha i garderoben:)
Igår gjorde jag inte mycket, var ute och gick på morgonen, var ner till centrum och köpte julklapp till Kira, hem, åt mat och sen blev det att rensa Mi´s garderob och sen på kvällen kom Joel och vi kollade på film. The Contract och sen blev det The Exorsisten:) sen körde jag och pappa hem han och jag blev så sugen på tomtegröt när jag kom hem så jag ställde mig och värmde gröt vid halv 2 på natten^^ Micron lät alldeles för mycket sa pappa så den fick jag inte använda:/ menmen sen efter det blev det marsch i säng och där somnade jag ganska direkt.
Men nu måste jag fixa mig inför min resa in till stora staden!^^

Hörs senare!
God Jul & Gott Nytt År!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0