Sena bussar, erotisk massageolja & MAX...kan denna dag bli bättre?

Nej helt ärligt tror jag inte den kunnat blivit bättre.
Slutade vid 12 och då gick jag hem till M&M där jag lämnade av skolsakerna så att mamma kunde hämta dem sen:) Tog bussen ut till IKEA och mötte upp Mikkiz gick igenom allt på typ 10 min? hem till hennes pappa där det skulle bli lektion i massage av mig. Mikkiz hade då alltså hittat en massageolja i hennes pappas & Cristels rum.
M- Elin det står att den kan användas på alla kroppsdelar och att den även går att äta? Den har smörkolasmak.
E- Mikkiz, är det en erotiskmassage olja du hittat?
M- Ja jag tror det, sen står det att den ska vara värmande och blir det för hett skulle man blåsa på den kroppsdel där det blivit varmt...
E- HAHAHAHAHAHA, jag dör vad kul.
M- Äsch, den blir nog bra.
Det var en upplevelse som inte kunde blivit mer lyckad och kul.
Sen följde hon mig till bussen och jag satt och väntade på bussen som jag slutligen gick på för att sedan gå av när jag satt mig eftersom mamma sa att de var i stan och skulle iväg och äta på max^^
Så till max blev det sen hem,äta,duscha,packa och borsta tänderna. Nu ligger jag här i sängen och halv sover vid datorn och lyssnar på musik.
 
Imorgon blir det Coffee House By George med Mikkiz & Izza:)
kulkul.

Nu blir det att säga godnatt på er. Måste ju ladda inför morgondagens uppdrag, hålla i en idrottslektion... det blir skridskor på tingvalla^^
önska mig lycka till.

Godnatt!
pusss







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0