Pisskväll, pissdator, piss allt!

Klart att inte det skulle bli som jag tänkt mig?
Sitter på bussen på väg till dansen då Victor skickar sms och frågar om jag är klar med svenskan? Nej svarar jag efetrsom att redovisningen är på onsdag. Svaret blev att den är imorgon...
I panik ringer jag mamma som får komma och hämta mig ifrån dansen skynda hem och sätta sig med svenskan blir klar till 10, glad för att jag blev klar i naormal tid och fick med så mycket, försöker skicka dokumentet till min hotmail, nej det går inte... stoppar i ett USB-minne för lver den dit går till den stationära datorn för att skriva ut. Nej då har den datorjäveln lagt av.. eller ah Mi har laddat hem någon skit som gjort nått med datorn och inget funkar som det ska!?
Kul att dagen började med en glad och lycklig Elin men avslutas med en jäkligt sur och trött Elin!
Nu ska jag stampa ner för trappen och sätta mig med datorn i knät ist för att plugga...
Godnatt!
Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0