lite efter men vad fasen..

Börjar med att säga brrrr! idag var det inte varmt ute! fast det var inte så kallt att jag var tvungen att ha på mig så mycket kläder som jag hade, menmen är man rädd för att frysa och bli sjuk så är man^^
Idag har min käre lillebror fixat spotify på min bärbara dator^^ sist på hela jorden är jag säkert men vadå? nu har jag det iaf:) Idag har jag bara tagit det lugnt hitills, skrivit rent min praktik uppgift som jag ska lämna in imorgon och snart så ska jag in och duscha:) idag tänker jag då inte duscha sist och få kall vattnet!
Vad har alla andra för sig då?:)
Nu ska iaf jag kolla om det finns något gott att äta och kolla lite TV:)
Pusss



bilden har mormor tagit på Island i våras:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0