kom just på!...

Att idag är det 1:a december och det innebär att det bara är 23 dagar kvar till julafton 30 dagar kvar tills det är ett nytt år och bara 17 dagar kvar till lov och jobb:) Ååååh vad jag längtar! På fredag tänkte jag att jag skulle ta mig en tur ut till KappAhl och hälsa på och bjuda på något gott. Jag saknar dem massor, jag hade så kul när jag var därute. Jag tror nog nästan att det jar varit den enda gången i mitt liv då jag vaknat självmant bara för att jag vill dit och arbeta och träffa dem. Vissa fick jag bättre kontakt med än andra men alla var riktigt super snälla!:)
Menmen nu var det inte KappAhl jag skulle prata om utan det var just detta med vad få dagar det är kvar på detta året. Helt sjukt vad fort det gått, har hänt mycket kul och självklart lite tråkigheter men man måste ju ha lite nedgångar i livet också annars blir det ju lite tråkigt. Men nu måste jag fortsätta med mitt pluggande så jag blir klar innan 12 inatt^^

p.s. bara för att jag är så snäll lägger jag in en till bild idag:) Denna tagen i november/december kanske januari 08/09 ( obs! datumet på bilden stämmer ej)

Pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0