härlig dag vill jag lova!

Åkte till skolan, slutade 12 åt mat, tog bussen hem till Emil:) snacka om att den tog omvägar ta mig fan hela tiden, kändes som att jag aldrig skulle komma fram^^ ahja satt där och pratade och lyssna musik hade allmänt trevligt:) sen kom mamma hämtade mig fixade en sak at school sen åkte hem och fick lite mat i magen och om typ 1 timme blir det bussen in till dansen:) men innan det skulle jag behöva göra lite svenska.. eller ah det är ganska mycket^^
nej nu måste jag byta dator och försöka hitta orken till att plugga!
hörs senare!

pussisar


älska att håret ser ut att vara i näsan då, men gillar ändå bilden:)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0