GODMORGON!

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott:)
Vilket jag har iaf, vaknade vid halv 10 av att det luktade lussebullar i hela huset, men det var tyvärr inga som jag fick äta:/ menmen, vi ska baka det nästa helg sa mamma. Får se hur det blir, jag gissar på att det blir frysta från ICA eller nått iår igen^^ Men hoppas på hembakta för de smakar så himlans mycket bättre än de frysta.
Tänkte gå ut och gå en långpromenad med Kira nu och sen blir det väl att fixa sig lite eftersom att vi ska in till stan en snabbis sen:) Men nu blir det att dra på sig kläder och gå ut och gå!



Min lilla tossenossegos sommaren -08 här ar hon ca 8 veckor:)
eftersom vi åkte en lång bit för att kolla på henne fick vi ta med henne på en gång:) det var ca 3 dagar innan hon blivit exakt 8 veckor.
massa kärlek till en vän som alltid finns där, vare sig jag vill eller inte!:)<3

Hörs senare,
pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0