Godmorgon!

Snacka om att det är riktigt kallt ute nu! -9 grader tror jag det är just nu.
Idag skulle ju en viss person kommit till mig men han missade bussen så det bleir inget idag.. lite synd menmen sånt är livet.:) får se vad som händer under dagen nu ist. För kvällen har jag iaf lite koll på vad som kanske blir.

Idag är det alltså årets första dag på Jullovet, hur känns et då? Jo helt underbart!:)
Men nu hör jag lite snack om att vi ska in till stan för Zäta har inga långkalsipper xD hihihi stackars pojke, att han inte frusit ihjäl i dessa kalla dagar! Kanske dags för mig att börja fixa mig lite så att jag inte är allra sist idag med.
På tal om att göra sig iordning, min plattång är spårlöst försvunenn?! den finns inte i hela huset? inte hos M&M heller? inte i någon väska som jag haft, absolut ingenstans finns den! det är sjukt vad knepigt för ajg använde den senast förra fredagen då jag åkte till M&M men glömde att plocka in den i badrummet igen så senast då alla såg den var i vår hall torsdagen den 9 december. Vänta lite förra torsdagen var jag ju på Lucia firande så då kan jag inte åkt till m&m ju? utan då plattade jag håret till firandet och glömde den kvar ute i hallen. Men vem har då tagit sig in i huset utan att haft sönder något och stulit min plattång? hmm... ett mysterium för beck kanske;) HAHA nej gud vad barnslig jag är, nu ska jag fixa mig.

Hörs senare, ha en riktigt kulig dag idag ute i snön!
God Jul & Gott Nytt År!


Tänkte att jag kanske skulle slänga in en fin vinter bild från förra året, men kom sedan på att det var ju knappt någon snö förra året,  därför tog jag en bild från google så länge tills jag hittat någon i datorn^^


Men nu måste jag verkligen gå!
tjingeling.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0