Godkväll nästan natt..

Ja det blev en ganska lång sov stund.
Nej jag har inte sovit hela tiden utan jag vaknade runt 6 halv 7^^ åt lite mat, dansade lite eller ah försökte iaf emellan dessa kramper i magen och sedan gick jag ut med mamma och hundarna. Sen blev det lite Tv och sen en lååång varm dusch med lite kallvatten då och då eftersom att 2 andra var inne och dushcade länge före mig.
Menmen sitter nu vid tvn och kollar på Hellboy 2, inte den bästa men den duger. Nej nu ska jag hälla upp ett glas med saft och bädda ner mig i soffan med en varm och mysig film:)
 
Ha en bra kväll!
God Jul & Gott Nytt År!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0