Dålig kamera,dåliga mikrofoner och nitlotter.

åh vad dåligt allt lät just nu.. Men det var verkligen sämst ljud på de där mikrofonerna, sa man till lärarna hände absolut inget. Julshowen/ Luciatåget var väldigt fint och kul att se på, det var bara synd att man inte hörde vad de sa. Men eftersom jag hört när Mi och hennes kompisar har tränat här hemma visste jag ju vad de sa:)
som jag sa i det förra inlägget skulle jag ta kort och till er förvåning gjorde jag faktiskt det, det ni!
Vi köpte även massa lotter men inte en enda vinst? vilka skitlotter säger jag bara! Vet inte heller hur många gånger jag ropade om att vi som satt längre bak inte hörde vad de sa alls, men inget hände så jag gav upp.
och nu kan ni njut av dessa bilder som jag tog idag, med min otroligt... dåliga kamera!

Luciatåget.



Mi´s Julshow "Till stallet gå"


så får ni självklart en bild på min fina klädsel för kvällen.


Strympbyxor- Mammas eller mormors
Vitt linne- julklapp av mormor
Svart linne- Gina Tricot
Mönstrad kavaj- Gengåvan

Men nu ska jag in i duschen och sen tänkte jag måla om mina naglar i någon härlig höstfärg:)
vi hörs,
pussss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0