Åh vad jag tycker om vintern!

Det blev inte stan direkt så jag, Mi och Zäta drog ut i kylan och åkte lite skridskor på pappas hemmagjorda is! Helt okej is, lite knucklig men ändå bra! vi håller på med en större just nu:) vi försökte spela lite hockey men det var väldigt svårt på den lilla banan. hihi.
Sen när vi kom in var det dags för att pynta julgranen, ojojoj säger jag bara. Ska bli väldigt intressant med Måns vår lilla söta kattunge på ca 7 månader och Julgranen full i massa pynt som är jättekul att leka med:) 
Men nu tänkte jag gå upp och göra mig en kopp te eller nått annat varmt.

Jag och Mi, coolingarna på isen!


Jag drar en riktigt snygg pose, ser ni så fint jag håller ner armarna för att vara beredd ifall jag trillar?


Kira var såklart med ute och busade runt i snön och var även med på isen:)


Mi fick äran iår att sätta på julstjärnan.



Och så ser vår fina julgran ut iår.


Hörs sen,
God Jul & Gott Nytt År!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0